lördag 1 december 2018

What?

Trodde knappt mina ögon när jag rättade gårdagens tips.
Holländska FC Oss exempelvis. 5 raka hemmasegrar, och 24-10 i målskillnad, mötte betydligt formsvagare Roda, som kan göra mål men också läcker bra bakåt. Oss förlorade med 0-5 på hemmaplan (!?)
Även Dundee lyckades med samma bravad, att förlora med 0-5 på hemmaplan. En match som på pappret skulle bli målrik, fast inte riktigt på det hållet.

Det blev ett rätt idag också. Tur det inte är dags att julpynta ännu, för det är ju inget att hänga i julgranen.

Nåja, jag får slicka såren idag. Kanske återkommer jag med ett spel under eftermiddagen, men just nu känns det som att jag ska ta ett djupt andetag och syssla med något annat.

Ha en bra dag mina spelvänner.

Mitander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar