tisdag 4 december 2018

Vilodag

Det blev väl ingen höjdardag igår heller, det slutade med två rätt. Åter snubblande nära att få in ett par skrällar. Mina förhoppningar att Osnabruck skulle lyckas sätta två strutar borta mot Hansa Rostock gick inte hem, det slutade med snöpliga 1-1.

Matchen i Argentinska ligan mellan Barracas och All Boys kändes som att det skulle kunna bli en rätt öppen uppgörelse mellan två ganska målglada lag, och då var oddset 2,70 på över 2,5 mål väldigt lockande. Matchen slutade tyvärr 2-0.

Nåja, nära skjuter ingen hare säger de, men det är i alla fall kul att man känner att beräkningsmodellen lyckas vaska fram matcher och odds som är så nära. Jag har ju varit bortskämd med en bra start med denna kalkylen, även om det gått sämre sedan jag började med bloggen. Nu är jag ju inte skrockfull, så jag tänker fortsätta lägga ut mina system ändå.

Idag blir det trots allt vilodag. Började kika på matcher igår kväll, men det var väldigt mycket cuper och turneringar och det fungerar inte för mig. Jag bygger ju mina satsningar helt på statistik från tidigare omgångar i ligan. Något sådant som vinnande system i den meningen att de alltid går in finns ju inte, men man kan ju öka på chanserna genom att undvika de värsta fallgroparna.

Spelen idag får bli att jag kopierar andras spelrekar som jag hittar bl a på Twitter.

Ha en bra tisdag alla spelvänner.

Mitander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar