lördag 8 december 2018

Lördagens första

God förmiddag spelvänner,

Nu känns det som jag får ha tjurat färdigt, och komma tillbaka in i matchen. De senaste spelsystemen från mig har väl inte varit de allra bästa, men det blir väl så när man tvingar ihop fem matcher under samma kväll. Bättre att ta det lite mer avslappnat och tillbakalutat, och spela de dagar det är mer tydligt vilka matcher som ska spelas.

De senaste dagarna har jag varit inne sporadiskt och kollat av en del matcher, spelat en och annan singel, men framför allt gått på en del spelrekar. Har hittat en del sidor och grupper på Facebook, som verkar riktigt bra. Mitt oddsande har legat i träda några år innan jag på allvar återupptog det nu i höst. Nu inser jag hur mycket som hänt under den tiden.

Det hela började ju denna höst med att jag fick ett tips om en kul kille som kallar sig för Gson. Han har ett kul sätt att spela på, och hans tips en gång i veckan kommer som en liten film på Youtube. Även om det heter 2minutermedgson, så är det ytterst sällan han håller sig under 5 minuter. Men det gör inget, han är en kul kille. Sök antingen upp honom på Youtube, eller så kan ni hitta honom på en annan sida som är fantastisk, nämligen 1x2: https://1x2.se/gson/2minutermedgson-s03e24

Sidan 1x2.se innehåller för övrigt mycket spelgodis för alla smaker. Möjligheten att skapa egna spelböcker är en kul variant. Jag har under veckan gått på ett par speltips därifrån, och jag kommer framöver tipsa om de rekare som håller på att bli mina favoriter. Kommentera gärna med vilka sidor du tycker jag ska kika på.

Mitt första tips i dag är just en blandning av olika rekares tips, framför allt från Twitter, men också från andra spelsidor. Jag har valt ut fem stycken spel som jag tar rygg på, och spelar dessa som en femling med 1u i insats, och fem fyrlingar á 1u. Totalt alltså 6 u, vilket kan ge upp till 150u i ren vinst om alla fem sitter. Idag var det Betsson.se som hade de bästa oddsen för mitt spel

Lycka till om ni tar rygg på något eller alla av dessa.

Mitander




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar