onsdag 5 december 2018

Hur spelar de?

Alltså, hur spelar de egentligen?

Montpellier ville tydligen inte alls spela. Med deras målsnitt, hemmaplan och därmed ett psykologiskt övertag, borde saken vara klar. Det borde vara enklaste sak i världen att tvåla till Lille. Men icke! Nejdå, förlust och inte ett enda mål lyckades de trycka in.

Argentiska mittenmötet mellan Victroiano Arenas och Argentino de Quilmes i Argentinska Primera C var lite av samma målkramp. Med sitt målsnitt på hemmaplan borde det ha blivit en säker etta och med många mål. Har man ett snitt hemma på imponerande 2,37 mål per match, är det ju otroligt att man inte får in ett enda i gårdagens match.

Att sedan Troyes och Bournemouth levererar är ju en klen tröst när sedan Manchester inte lyckas trycka in boll nummer 3, som borde varit en självklar sak.

Nytt minus i sammanställningen alltså. Tycker frågan är berättigad, hur spelar de egentligen? För inte kan det väl vara fel på mitt sätt att spela?


Tråkig Onsdag

Över till dagens spel. eller snarare bristen på spelbara matcher. Idag har jag beslutat mig för att definitivt inte sitta och skrapa ihop matcherna. Idag blir det några ströspel på rekar som dimper in från andra.

Just nu tryter motivationen totalt sett, och även tiden. Jag kommer ha fullt upp ett par kvällar nu, och jag är inte ens säker på att det blir spel på lördag. Jag får helt enkelt förlita mig på att de jag följer på Twitter mm, levererar intressanta spel som kan ge ett litet plus på kontot. Ibland är det inte de stora vinsterna som gör det, lycka kan bestå i många små vinster också.

Happy Betting!

Mitander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar