lördag 1 december 2018

Formsvacka?

Slickar såren efter dagens snöpliga förluster. Så nära i två matcher, både Leiston som var på väg att kvittera till 2-2 och Queen of South som hade flera chanser att sätta 2-0. Blev i alla fall två övertygande rätt, men det ger tyvärr ingen återbetalning.

Inne i en rejäl formsvacka just nu, och den känslan är ju inte den man vill ska få övertaget. Eftersom jag är mer matematiker och siffermänniska, gjorde jag en översyn av kalkylen nu ikväll. Har gjort en liten justering, så får vi se om det gör någon nytta.

Som vanligt har jag plockat fem matcher inför imorgon, och de spelas som vanligt som tio tripplar. Kryddar anrättningen med ett extra spel som jag upptäckte i efterhand. Kanske det skulle varit med på kupongen, men men...


Kan vi hjälpas åt att hålla tummarna för att mitt träningsläger nu ikväll har gjort nytta?


Någon som vågar hänga på? Första matchen är imorgon kl 12:00

Lycka till!

Mitander




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar