lördag 8 december 2018

Lördagens andra

Då var det dags för mina egna små tankar om dagens matcher.


Dagens Outsider

Inledningsvis hittade jag två lag i League Two som verkar ha fått fullständig kramp när det gäller att göra mål. Hela min spelstil bygger ju på att få sitta och hoppas på mer, mer ,mer (mål, hörnor osv), så därför känns det ju lite konstigt att spela på ett Under-spel. Jag sätter 2 u på att det blir under 1,5 mål i matchen mellan Morecambe och Port Vale till härliga oddset 2,90 på Betsson.





Dagens Mitander

Över till dagens system.
Här kör jag som vanligt på att de vanligtvis målglada lagen ska svara upp till förväntningarna. Grundförutsättningarna är att det ska vara hemmalag som gillar offensiv fotboll, i kombination med bortalag som läcker som såll bakåt.

Idag föll valet framför allt på Tranmere från League Two och Nottingham från Championship som har härliga målsnitt i sina matcher. Detta kombinerades med Lecce från Italienska Serie B, och CD Calhorra från spanska Segunda B2. Sista matchen i dagens kompott, är också den med högsta odds, och det är Greuther Furth från tyska 2.Bundesliga. (Start redan 13:00)

Hoppas att detta kan inspirera någon. 

Ha en fin lördag, och 

Lycka Till!

Mitander



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar