söndag 9 december 2018

Vila

Vilken skitlördag det blev. Inte mycket som gick min väg igår.

Hade dels satsat på Gsons system, 6 matcher omvandlade till 20 tripplar. Resultat, 2/6 rätt, och Noll i utdelning. Man är ju medveten om vilken chansning det är, men det blir ändå lite nedåt i mungipetrakten när man inser att det inte blir något alls tillbaka.

Hittade även fem stycken rekar som jag tyckte såg intressanta ut, och dessa satte jag dels som individuella, men även som fem fyrlingar. Vi kan väl säga att det blev 1,5 rätt, eftersom en match fick avbrytas. Den är fortfarande inte rättad. Så utdelningen här blev väl i runda slängar....Noll.

Mina egna uttagningar bestod av fem matcher som jag trodde skulle bli ganska målrika, åtminstone för hemmalaget. De slog alla tidigare rekord, jag fick nämligen inte in en enda match. Det är ju tur att man har en del vinster i bagaget, för en sådan lördag tar verkligen på självförtroendet.

Idag har det varit vila från spelandet, åtminstone mina egna rekar. Julklappsinköpen behövde klaras av, och jag måste säga att jag är jättenöjd. Igår kväll satt jag, och förutom surade över dagens dåliga spel, och planerade julklapparna. Klarade av sju stycken via nätet, och bara 12 kvar till idag. Sju butiker besöktes, 12 klappar handlade, och alltsammans på 69 minuter blankt. Sjukt nöjd med det racet i alla fall.

Ha en fortsatt fin söndag, mina spelvänner.

Mitander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar