torsdag 29 november 2018

Hybris

Gårdagens spel kan väl bäst sammanfattas med hybris, eller enklare uttryckt övermod.

Efter att ha satt  fyra system med 3 rätt och två med 4 rätt de senaste två veckorna, vilket inneburit en bra nettovinst, kände jag mig riktigt säker på mitt system igår. Allt annat än fem rätt var otänkbart, så jag satsade ganska friskt på mitt system. Det gick käpprätt åt skogen, och för er som följde det vet ni att det slutade med ett rätt. Det blir inget klirr i kassan av sådant.

Men det är bara att bryta ihop och komma igen.Inför fredagens matcher har jag gjort en, om möjligt, grundligare analys, och förfinat beräkningsmodellen ytterligare. Idag backar jag en aning i insats, och totalt lägger jag ca 10% av min kassa på de tio tripplarna.

Tänk på!  Allt spelande sker på egen risk. Jag lämnar inga garantier.

Så här ser mitt spelförslag ut inför imorgon, och jag har spelat på Unibet, så det är deras odds ni ser.


Lycka till!

Mitander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar