måndag 1 april 2019

Dags att gå på känsla

God eftermiddag,

Gårdagens facit blev 2/5 rätt, så det blev ingen utdelning. När jag lagt mitt spel som jag publicerade, satt jag kvar vid datorn en stund och kikade på fler intressanta spel. Ett av dem hade jag egentligen ratat, men ångrade mig och kände att det var värt en chans.

Totalt fick jag ihop fyra nya matcher, där jag tyckte det kändes som hyfsad chans att hemmalaget skulle sätta minst 2 bollar. Tydligen är det så man ska göra, gå mer på känsla än bara den tekniska analysen, för det systemet satt fint. 4/4 matcher. 4 tripplar x 1u gav totalt 38,7u tillbaka. Söndagen räddad!


Dags för måndagens förutspåelser.
Denna gång en mix av två analyserade matcher, en chansning, och så de två allsvenska matcherna där jag tror både Malmö och Djurgården kommer gå ut hårt i årets allsvenska. Om några timmar vet vi om jag hade rätt känsla idag.

Lycka till vid rygg!

Mitander



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar