söndag 31 mars 2019

Skadad

Hej allesammans,

Tillbaka efter en tids speluppehåll. Arbetet och lite andra intresse kom emellan, så spelandet fick stå åt sidan. Sitter lite "justerad" idag efter ett feltramp i trädgården igår. En rejäl stukning gör att jag är lite mindre mobil idag. Så jag började kika lite på matcher att göra ett litet "Gson-system" av, och eftersom det var många matcher i Italien idag, blev det ett helitalienskt.

Fem matcher där jag tycker hemmalaget inte ska ha några problem att sätta 2 strutar. Den enda matchen som egentligen hänger lite på gränsen när vi tittar på målsnitt är matchen  FeralpiSalò - Giana Ermino, men klasskillnaden ska göra att hemmalaget tar en säker hemmaseger, och jag känner mig lika säker på att det blir målrikt.

Jag har som vanligt kört 10 tripplar x 4/5u, men kryddade med att köra fem fyrlingar x 2/5 u och en femling på 1/5 u. Total insats alltså ca 11u, möjlig vinst vid fem rätt ca 117u. Vid tre rätt ca pengarna tillbaka. Lycka till vid rygg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar