onsdag 3 april 2019

Förvirrande

När klockan (mobilen) ringer på morgonen, är en av de första saker jag gör, att kolla nattens notiser. Har det hänt något extra uppseendeväckande i världen under natten, något sms eller meddelande jag missat osv. Samtidigt kommer det upp målnotiser från Flashscore som jag använder för att se resultatet av de matcher jag spelat på.

I morse var det bara positivt, ena matchen 3-1 och den andra 4-0. Eftersom jag vet att den ena matchen gått in tidigt igår, var jag rätt nöjd med mina tre rätt. Döm om min förvåning när jag sedan loggar in på Unibet, och ser att saldot inte ändrats. Matchen Weymouth-Met. Police lös ilsket röd, och endast två rätt.

Jaha, vad gör man nu då, när Unibet gjort fel? Jag tittade på det felaktiga spelet både en och två gånger, läser och kollar resultatet, till jag inser att jag felaktigt markerat att bortalaget skulle göra över 1,5 mål. 
-Ridå!

Hur j-a dum i huvudet får man bli? En så enkel och grundläggande sak. Suck!
Men man får hoppas att man lär sig av misstagen. Om nu någon tog rygg, så hoppas jag att ni markerade rätt, så hade ni nästan dubbla pengarna tillbaka. Jag fick sisådär.....NOLL!

Nåja, Ny dag-Nya möjligheter...

Idag är det inte heller någon dag som går till historien som en stor fotbollsdag. För min del duger det med matcher i de små ligorna, för det är oftast där jag hittar mina spel, men idag är det klent utbud över hela linjen. Trots det har jag lyckats vaska fram fyra matcher idag också med goda chanser att bli en målfest för hemmafansen. Oddsen är från Unibet, och var giltiga vid speltillfället. Precis som igår kör jag fyra tripplar och en fyrling, totalt 5 u. Vid fyra rätt blir återbetalningen ca 46 u.

Första matchstart 18:00

Lycka till vid rygg, och tänk på att bollen är rund.

Mitander


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar