lördag 6 april 2019

Lördagsgodis

Idag var det verkligen inget fel på utbudet.  Det var väl snarare så att det blev övermäktigt att gå igenom allt.
Det har blivit så på sistone att jag spelar mina trippelsystem på Unibet, för jag gillar deras statistiksida. I övrigt är sidan rätt instabil, och håller på med mycket märkligheter, men jag har hittills haft överseende med det.

En dag som idag, med ett så digert utbud, har dock Unibet en oslagbar funktion, och det är att jag har möjlighet att sortera matcher i startordning. På det viset har jag koll på hur mycket jag gått igenom, så om jag vill spela mer inför kvällen så finns det möjligheter att göra det. Risken med att gå igenom liga för liga istället för efter tid, är att jag inte hinner gå igenom de ligor/land som kommer långt ner i alfabetet, och där finns kanske tidiga godbitar.

Idag hittade jag i alla fall fem stycken matcher (alla med start 15.00-16:00) där jag ser mycket goda chanser att hemmalaget gör över 1,5 mål. Unibets odds ligger mellan 1,93 och 2,16, så de ser det som 50/50 chans. Vi får väl se om jag eller Unibet är mest rätt på det :)

Jag har spelat 10 tripplar x 1u, men även 5 fyrlingar x 1/2u och så la jag 1 u på femlingen. Det hade ju varit dumsnålt att inte ha den, om nu alla skulle råka gå in.

Lycka till om du ryggar.

Trevlig lördag!

Mitander


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar